Sunday 14 December 2014

Mesin POP CORN Terbaik Untuk 1 Family

Share it Please

Old Fashioned Movie Time Popcorn Maker






Get the Old-Fashioned Movie Time Popcorn Maker that lends a nostalgic feel to your kitchen. Great for Children Parties, Birthday Parties, Present / Gift, Festival Parties, Homemade Snack and etc.


NOTA penting:
1) Dalam proses untuk membuat popcorn, sila jangan menambah apa-apa perasa (contohnya. Mentega, gula, madu, karamel, dan lain-lain ...) ke dalam mesin popcorn untuk mengelakkan terbakar. Anda boleh menambah perisa selepas popcorn sedia

2) Selepas selesai proses pembuatan popcorn, sila matikan mesin dan menunggu kira-kira 10 minit untuk mesin sejuk. JANGAN gunakan air untuk membersihkan mesin. Normal lap dengan kain sudah cukup.

Spesifikasi produk:

Dimensi: 20cm (L) x 38.4cm (H) x 20cm (W)
Berat: 1.8kg
Voltan diberi nilai: 220V, 50Hz
Kuasa diberi nilai: 1,200W
Dengan lokasi yang disimpan pada-off suis
Perlindungan Cap mudah mengukur jumlah kernel
Popper udara panas tidak memerlukan minyak
Warna: merah dan emas


ciri-ciri:
bentuk yang indah

Seperti yang anda lihat dalam gambar, mesin popcorn kami mengambil merah sebagai warna utama, pelekat comel membuat ia lebih hidup dan aktif. ini boleh menyaksikan mata orang ramai pada pandangan yang pertama, apa sahaja orang dewasa atau kanak-kanak.


Selamat dan cukup tahan lama

Bagi tingkap persembahan, kita menggunakan kaca toughened sebagai bahan. Anda tahu bahawa kaca toughened adalah lebih selamat daripada kaca biasa, kerana kekuatan yang tinggi, jadi ia adalah cukup selamat untuk pengendali.


Bahan-bahan yang berkualiti tinggi

Bingkai diperbuat daripada aloi aluminium, dan ia adalah cukup dipercayai, pan ini diperbuat daripada berkualiti tinggi keluli tahan karat, yang memastikan mesin mempunyai jangka hayat yang panjang, dan ia adalah mudah untuk membersihkan juga.


Kebanyakan mesin popcorn kami mempunyai cart untuk membantu gerakan. Supaya pemilik boleh bergerak dengan mudah.

Kualiti yang baik dan kecekapan yang tinggi
Anda boleh membuat kuali popcorn lazat dalam masa 2 minit dengannya.



Arahan:


1. Bersihkan pembuat popcorn sebelum menggunakan mesin. Gunakan pembersih makanan selamat untuk mengelap bahagian dalam mesin popcorn. Lap lantai popcorn dan bakul di mana popcorn itu muncul. Plug pembuat popcorn ke dalam soket elektrik. Pastikan pembuat popcorn adalah di atas permukaan yang rata.

2. Hidupkan pembuat popcorn. Benarkan mesin popcorn untuk memanaskan selama kira-kira lima minit. Matikan mesin.

3. Letakkan dua sudu minyak setiap 1/4 cawan biji popcorn di dalam mesin. Tambah minyak untuk cerek pop 'terlebih dahulu. Pastikan tidak menambah terlalu banyak biji untuk kapasiti cerek. Semak arahan pengendalian anda untuk kapasiti unit tertentu anda.

4. Hidupkan cerek sekali lagi. Benarkan popcorn untuk pop. Apabila popcorn berhenti muncul selama dua saat, menghidupkan unit belakang kira. Pop popcorn cukup untuk seluruh kumpulan.

5. Tuangkan mentega cair lebih popcorn sebaik sahaja anda mengambil ia keluar dari mesin. Jangan tambah mentega tambahan untuk popcorn di dalam mesin. Ini boleh menyebabkan unit untuk mengumpul terlalu banyak minyak dan yang akhirnya boleh menyebabkan popcorn rasa tengik kerana rampasan minyak dari masa ke masa.

6. Keluarkan popcorn sisa dari mesin pada akhir setiap tempoh penggunaan. Jangan biarkan popcorn untuk duduk dalam mesin semalaman. Buang popcorn yang tidak digunakan atau letakkan di dalam bekas kedap udara untuk consumption.7 masa depan. Menghapuskan bahagian dalam mesin dengan yang lebih bersih makanan selamat dan span. Pastikan untuk menghapuskan semua gris dan minyak dari unit. Lap unit kering dengan tuala. 




COD : KITCHEN 03

HARGA : RM 100.00
DELIVERY RM 10 (SEMENANJUNG MALAYSIA)
DELIVERY RM 15 SABAH / RM 18 SARAWAK

SMS /WHATSAPP

FARID 0129245645
EMAIL : pasar24seven.online@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Follow The Author

Followers